2021. október 13., szerda

John Lennon - Az 50 legjobb felvétel

Alaposan beleástam magam John Lennon szóló karrierjének tanulmányozásába, neki is nagy rajongója vagyok. A jól ismert albumokon túl, a teljesség igényével kutattam fel és gyűjtöttem össze minden hangfelvételt amit John készített a Beatles utáni karrierje során. Nagyon szeretett otthoni körülmények között magnószalagra rögzíteni mindenfélét még hétköznapi családi beszélgetéseket is. Ezeken a szalagokon sok ismert sláger első demó változatát lehet meghallgatni, néhány esetben végig lehet hallgatni a kompnálás folyamatát, azt hogyan fejleszt egy-egy dalt. 

Nagyon sok kiadatlan félkész ritkaságot is találtam. Nagy mennyiségű stúdiós felvételt is gyűjtöttem össze, ezáltal a legtöbb dalnak minden létező verzióját volt szerencsém meghallgatni. John a szóló karrierje során összesen 190 dalt adott elő. Ezeknek a fele hivatalosan ki nem adott ritkaság. Ezeket is figyelembe véve alapos mérlegelés után állítottam össze az én személyes Top 50-es listámat a legjobb John Lennon felvételekből. Szigorúan szubjektív alapon. Néhány soros ismertető után, mindegyiket meg is hallgathatjátok! Kellemes böngészést!


>> TOP 50 <<

A sok beágyazott videó miatt egy kicsit lassabban tölt be az oldal, ezt követően viszont mindegyik hallgatható



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése