2023. január 8., vasárnap

Ringo Starr - Az 50 legjobb dal

A Beatles, John, George és Paul szólókarrierje után Ringo Starr elmúlt 52 éves pályafutásának szenteltem az elmúlt 4-5 hónapot. Ezúttal is a teljesség igényével végighallgattam mindent amit Ringo valaha felvett, vagy kiadott. Ez szinte teljes egészében csak újdonságokkal szolgált, hisz mint a legtöbb átlag zenehallgató én is alig ismertem pár dalt tőle. Gőzöm sem volt milyen lehet az a zenei katalógus, amiben csak a stúdió albumok száma húsz. A zenék minősége persze nem mérhető össze a többi Beatles tagéval, a legtöbb dal középszerűnek mondható, de ennek ellenére találtam jópár kellemes meglepetést is. Nem volt gond egy Top 50-es lista összeállítása sem. Ringo nem dalszerző, a dalok kb. felét más írta, a másik fele pedig általában kapott egy társszerzői kreditet. Ennek ellenére lelkesen dobol, énekel, koncertezik és adja ki a dalokat, egészen napjainkig. 


Lássuk akkor az ötven legjobb dalt pár soros kis ismertetőkkel!

>> TOP 50<<

Az oldal a beágyozott videók miatt egy kicsit lassan töltődik be, de utána simán pörgethető!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése