2014. március 3., hétfő

Paul McCartney - Hyde Park 2010 - Koncertbeszámoló

Egy régi adósságomat szeretném bepótolni ezzel a koncertbeszámolóval. Nemrég hallhattam élőben Ennio Morriconét, és még más remek koncertek vannak betervezve az idei évre, és ez eszembejuttatta eddigi legnagyobb koncertélményemet, amiről most leírom az emlékeimet. Persze szokásomhoz híven nagy körítéssel, részletesen leírva az előzményeket, és az utána következő vicces kis sztorit, ami nem feltétlenül kapcsolódik a koncerthez, de nem baj! Szóval ez az írás Paul McCartney 2010-es Londoni koncertjéről fog szólni, ami eddigi életem legjobbja volt, persze videókkal gazdagon teletűzdelve!

Először is azt kell tudni rólam, hogy én Beatles rajongó volnék. Sok féle zenét szeretek, de a Beatles mindig mindenek fölött fog állni. Időnként szoktam gondolkodni, hogy kinek a koncertjére mennék el a legszívesebben, nem törődve azzal hogy aktív, vagy éppen már rég feloszlott zenekarról van szó. Persze nem kérdés, hogy a Beatles szokott először eszembe jutni, és ilyenkor mindig sajnálkoztam hogy lemaradtam róluk, pár évtizeddel. Csakhogy ez nem teljesen igaz, mert Paul McCartney bizony még 70 fölött is aktívan turnézik, és elég sok Beatles nótát is játszik ilyenkor. Mikor ez így eszembe jutott ránéztem honlapjára, és látom ám, hogy 1 hónap múlva éppen Londonban fog fellépni a Hyde Park-ban. Arra gondoltam hogy ez talán az utolsó lehetőség, hogy élőben hallhassam őt, így azonnal elkezdtem szervezni az utat! Szerencsére Londonban igen jó fapados járatok vannak. Szereztem magam mellé útitársat, akit a koncert köré tervezett 4 napos városlátogatással csábítottam el. Foglaltunk olcsó hostelt, és máris minden készen állt. Ez kb. 2 nap alatt zajlott le az ötlettől a szűkséges jegyek beszerzéséig.

No kérem, ha tovább szeretnéd olvasni (amit erősen ajánlok, mert ezután jön a lényeg) akkor ide kéne kattintani!

Itt még nem sejtettük mi vár ránk... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése